
Voucher podarunkowy
Kurs z własnym trenerem –
I poziom: Projektowanie wnętrz dla początkujących do poziomu średniozaawansowanego.
- Tryb dzienny. Realizacja Vouchera w styczniu 2024r.
- Kurs w liczbie 63h dydaktycznych w postaci wykładów i ćwiczeń.
- Cena 6300zł za kurs hybrydowy.
- Cena za kurs stacjonarny 7300zł.
- Start: ustalany indywidualnie.
- Liczba dni – 10.
- Ilość miejsc – 1!
- Nie zapewniamy laptopów i oprogramowania podczas zajęć. Uczestnik proszony jest o zabranie własnego sprzętu, na którym będzie pracował podczas kursu oraz myszki.
- Miejsce – sala szkoleniowa, zajęcia online i wizyty w wyznaczonych sklepach.
Zakres zajęć
- Wprowadzenie do zawodu.
- Omówienie zasad kompozycji.
- Trendy i style we wnętrzach.
- Teoria koloru – zasady jego dobierania, optyczne i psychologiczne oddziaływanie barw, wpływ na proporcje pomieszczeń.
- Zagadnienia oświetlenia we wnętrzu – rodzaje, źródła, natężenie, barwa, oprawy.
- Zasady ergonomicznego projektowania wnętrz mieszkalnych – przeznaczenie wnętrza i jego charakter, normy, rozwiązania funkcjonalne.
- Materiałoznawstwo i elementy wykończeniowe.
- Podstawowe elementy budownictwa i instalacji.
- Zasady rysunku technicznego – zasady inwentaryzacji wnętrza, skala, nauka oznaczeń na rysunkach architektonicznych. Tworzenie rzutów, widoków, przekrojów, kładów. Czytanie rysunków.
- Praca z klientem – analiza potrzeb.
- Zarządzanie projektem – kosztorys, etapy projektu, współpraca z wykonawcami, nadzór nad realizacją.
- Mały marketing.
- Tworzenie projektu w programie komputerowym.
-
- Podstawy pracy z programem SketchUp– omówienie interface’u. Preferencje, jednostki miary, szablony, zestawy narzędzi, skróty klawiaturowe.
- Podstawowe narzędzia rysowania: linia , łuk, kształt, przesuń, obróć, odsuń, wepchnij i wyciągnij, skala.
- Podstawy modelowania prostych brył.
- Praca z obiektami – zaznaczanie, przekształcanie, powielanie, grupowanie, ukrywanie i blokowanie, tworzenie i edycja komponentów, skalowanie.
- Importowanie podrysu wnętrza.
- Modelowanie wnętrza.
- Korzystanie z bibliotek 3D Warehouse.
- Tworzenie prostych własnych modeli mebli i modyfikacja modeli.
- Teksturowanie obiektów : tworzenie własnych tekstur i edycja tekstur.
- Podstawy prezentacji projektu: style rysunkowe, światłocień, eksport ujęcia.
- Layout – poznanie podstawowych narzędzi,
- tworzenie kształtów, wymiarów, podpisów, ustawienie grubości linii, stylów, czcionek,
- praca z warstwami,
- tworzenie tabelki rysunkowej,
- praca z kształtami – symbole architektoniczne,
- import pliku SketchUp –przygotowanie modelu, tworzenie przekrojów i rzutów,
- praca ze skalą rysunków, ustawienia skali i stylu,
- zapisanie i eksport dokumentacji technicznej do druku,
Co uzyskasz po ukończeniu kursu?
Kurs prowadzony jest od podstaw, poruszane w nim zostają wszystkie najważniejsze tematy projektowania i modelowania wnętrz w programie, tak aby uczestnik nabył umiejętności samodzielnego wykonania projektu mieszkania.
-
- Wiedzę z zakresu projektowania wnętrz mieszkalnych,
- praktycznie przeprowadzone zajęcia z omówienie wnętrz z budowy,
- umiejętność przeprowadzenia rozmowy z klientem i analizy do wykonania projektu,
- naukę inwentaryzacji,
- tworzenie dokumentacji projektowej,
- pierwsze prace do portfolio,
- certyfikat (po pozytywny zaliczeniu kursu)
- rozwój osobisty- nowe umiejętności a może i pracę marzeń
-
Warunkiem zaliczenia kursu i uzyskaniem certyfikatu jest poprawne wykonanie projektu zaliczeniowego.
Wymagania sprzętowe dla SketchUp:
- WINDOWS 10 LUB NOWSZY:
- Wymagania systemowe: 64-bitowa wersja systemu operacyjnego Microsoft® Internet Explorer 9.0 lub nowszy.NET Framework w wersji 4.5.2 lub nowszej.
- Wymagania sprzętowe (rekomendowane): Procesor 2+ GH ,8+ GB RAM ,700 MB wolnej przestrzeni dyskowej ,karta graficzna z 1 GB pamięci (w pełni kompatybilna z OpenGL w wersji 3.1 lub nowszej) ,myszka z trzema przyciskami, niektóre funkcje SketchUp wymagają dostępu do Internetu,
- Wymagania sprzętowe (minimalne): Procesor 1 GHz, 4 GB RAM, 500 MB wolnej przestrzeni dyskowej (na instalację), 16GB MB wolnej przestrzeni dyskowej (całkowitej), Karta graficzna z 512 MB pamięci (w pełni kompatybilna z OpenGL w wersji 3.1 lub nowszej), myszka z trzema przyciskami, niektóre funkcje SketchUp wymagają dostępu do Internetu